Mevrouw Annelies Breugem bevestigd als diaken van onze gemeente

In de goedbezochte dienst van zondag 6 oktober werd mevrouw Annelies Breugem bevestigd als diaken van onze gemeente. Annelies vertelde ons na de bevestiging in een persoonlijk woord hoe zij tot haar besluit, om kerkenraadslid te worden, gekomen was. Uiteraard zijn we als Vrijzinnige Gemeente heel blij met een nieuwe ondersteunende kracht. Welkom Annelies, en veel inspiratie maar ook veel plezier in je nieuwe functie.

Daarnaast werden we verrast met een schriftlezing door Lyfke, kleindochter van koster Giljam en organiste Willy. Zij vindt het altijd heel leuk om in een dienst te helpen: liturgie uitdelen, collecteren, en dus nu de schriftlezing. Tot slot mocht ze ook nog helpen om aan alle aanwezigen een kaars uit te delen namens Annelies.